Berita Terbaru

20091107

Emangnye gue ape ....

Umar lagi asik-asiknye nonton bola di depan tipi, tau-tau bininye nyelonong. "Bang, lampu teras putus, tolong gantiin ame yang baru dong ...". "Ape ... ? Masang lampu ?!?!, lu kire gue PLN apah?!?!" sahut Umar enteng. "Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje keran kamarmandi, itu tuh aernya ampe luber-luber". "Benerin keran ?!?!, lu kire gue PDAM kali ... !!!"

"Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke waroeng aye gue nitip minyak". "Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye, lu kire gue PERTAMINEEE ... apee !!!" Umar sewot lantaran berasa digangguin terus, Umar ngeloyor ke rumah tetangge, balik-balik jam 3 pagi.

Tapinye Umar kaget lantaran terasnye udah terang. Terus ke kamar mandi, aer udah kaga luber-luber; ke dapur jerigen minyak juga udah full tank.

Paginye Umar nanya ama bininye : "Lu minta tulung ame sape ... ?" "Gini bang, abis abang minggat, gue nangis di teras. Terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue. Gue cerite ape adenye, juga soal lu sewot. Terus die nawarin buat ngebantuin, tapi ada saratnye". "Ape saratnye", Umar pengin tau. "Saratnye bisa pilih, gue bikinin die roti atawa tidur ame die ..."

"Terus lu bikinin die roti ape ... ?" Umar ngedesek.

"Bikinin roti ?!?! Lu pikir gue HOLAND BAKERY ape ... ?!?!

" ya jelas nyang entu lah, enak gila “

(from: millist & friend)

Related Posts by Categories



Widget by Scrapur
JUAL ECERAN DAN GROSIR PRODUK PERNAK PERNIK UNIK BISA UNTUK HADIAH, HIASAN ATAU DIJUAL KEMBALI ... PASTI MENGUNTUNGKAN, Kunjungi situsnya: PERNAK PERNIK UNIK.

Bisnis Pulsa Paling Mudah Bonus Besar

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Ebook islam, sholat sempurna, cara sholat nabi, sholat berjamaah di masjid, sholat khusyu, web islam, jadwal waktu sholat, artikel islami, makna bacaan dan doa solat